1. Futsal Turnuvası Başladı

1. Futsal Turnuvası Başladı
Elbistan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü İlçe Lig Heyeti tarafından düzenlenen, 1. Futsal Turnuvası başladı.

     Elbistan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü İlçe Lig Heyeti tarafından düzenlenen, 1. Futsal Turnuvası başladı. Kız ve erkek takımlarından oluşan turnuvada, öğrencilerin göstermiş olduğu performans, izleyenler tarafından tam not aldı.

     Pınarbaşı Spor Kompleksinde başlayan turnuva, 8 Haziran 2011 tarihinde sona erecek.

     İlçe Lig Heyeti Sorumlusu Adnan Kunili, yaptığı açıklamada, Elbistan'da ilk defa futsal turnuvasının düzenlendiğini ifade ederek, şöyle konuştu:

     ''1. Futsal Turnuvası'na 4 kız, 5 erkek olmak üzere 9 takım katıldı. Futbol kurallarından tamamen farklı olan ve sporcuyu sahada eğlendiren bu oyunu gelecek dönemlerde de düzenleyeceğiz. Elbistan'da salon futbolunun gelişmesi için bu organizeyi gerçekleştirdik. Elbistan'da bir ilki gerçekleştirmenin haklı gururunu yaşıyoruz.''

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.