Sürdürülebilir Tarım ve Yeşil Gelecek Projesi Tamamlandı!

Sürdürülebilir Tarım ve Yeşil Gelecek Projesi Tamamlandı!
TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı kapsamında Kahramanmaraş İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen "Sürdürülebilir Tarım ve Yeşil Gelecek" projesinin kapanış programı gerçekleştirildi.

Programa İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Muharrem Dilipak ile KSÜ Ziraat Fakültesi öğretim üyeleri Prof. Dr. Kadir Saltalı, Prof. Dr. Mürüvvet Ilgın ve Prof. Dr. Mahmut Murat Aslan'ın yanı sıra akademisyenler, kurum temsilcileri ve öğretmenler katıldı.

ec6792cf-ba86-4777-a4f0-9075640e30d9.jpg

Beş gün süren proje kapsamında Türkiye'nin farklı illerinden gelen öğretmenler; sürdürülebilir tarım, çevre bilinci ve yeşil gelecek temalarında teorik ve uygulamalı eğitimlere katıldı. Kapanış programında katılımcılara sertifikaları ile Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan hediyeler takdim edildi.

Proje, öğretmenlerin çevre ve sürdürülebilir tarım alanındaki bilgi ve becerilerini geliştirmesinin yanı sıra kurumlar arası iş birliğinin güçlenmesine de katkı sağladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.