Yaşar Kemal’in Eşinden Açıklama

Yaşar Kemal’in Eşinden Açıklama
Türk Edebiyatının önemli ismi Yaşar Kemal’in eşi Ayşe Semiha Kemal, hastaneden ayrıldı. Ayşe Semiha Kemal, doktorların, ünlü yazarın durumunun iyiye gittiğini söylediğini belirterek, “Temkinli bir şek...

Türk Edebiyatının önemli ismi Yaşar Kemal’in eşi Ayşe Semiha Kemal, hastaneden ayrıldı. Ayşe Semiha Kemal, doktorların, ünlü yazarın durumunun iyiye gittiğini söylediğini belirterek, “Temkinli bir şekilde bekliyoruz” dedi.

Türk edebiyatının ünlü yazarlarından Yaşar Kemal, 5 gün boyunca tedavi gördüğü hastaneden dün İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edilmişti. Yoğun bakım ünitesinde tedavisine devam edilen Yaşar Kemal’in eşi Ayşe Semiha Kemal, hastaneden ayrıldı. Sabah saatlerinde geldiği hastaneden akşam saatlerine doğru ayrılan Ayşe Semiha Kemal, gazetecilerin “Kemal Beyin durumu nasıl?” sorusu üzerine, doktorların iyiye gittiği yönünde bilgi verdiğini söyledi. “Temkinli bir şekilde bekliyoruz” diyen Ayşe Semiha Kemal, herkese teşekkür ederek hastaneden ayrıldı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.