Yaban Hayvanları İçin Doğaya Yem Bırakıldı

Yaban Hayvanları İçin Doğaya Yem Bırakıldı
Karabük’ün Yenice İlçesinde, kar kalınlığı 80 santime ulaşırken, ormanlarda aç kalan yaban hayvanları için Orman İşletme Müdürlüğü tarafından doğaya yem bırakıldı.

- Karabük’ün Yenice İlçesinde, kar kalınlığı 80 santime ulaşırken, ormanlarda aç kalan yaban hayvanları için Orman İşletme Müdürlüğü tarafından doğaya yem bırakıldı.

Yenice Orman İşletme Müdürlüğü orman muhafaza memurları, kar yağışı nedeniyle yiyecek bulmakta zorlanan hayvanlar için Sarıot ormanına, saman, buğday, et ve kemik bıraktı. Yenice Orman İşletme Müdürü Şevket Eraslan, doğada bulunan yabani hayvanların ağır kış şartlarından etkilendiğinden dolayı yemleme çalışması yaptıklarını, kış şartları böyle devam ettiği sürece muhtelif yerlerde yine doğaya yem bırakmayı sürdüreceklerini söyledi.

YABAN HAYVANLARI İÇİN DOĞAYA YEM BIRAKILDI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.