Vali, Milli Piyango Bileti Aldı

Vali, Milli Piyango Bileti Aldı
Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu, üzerinde, ‘Ordu'nun Dereleri Turizm İçin Akıyor’ sloganı ile Karaoluk köyündeki Çiseli Şelalesi'nin fotoğrafının yer aldığı 19 Ocak'ta çekilişi yapılacak Milli Piyango biletinden aldı.

- Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu, üzerinde, ‘Ordu'nun Dereleri Turizm İçin Akıyor’ sloganı ile Karaoluk köyündeki Çiseli Şelalesi'nin fotoğrafının yer aldığı 19 Ocak'ta çekilişi yapılacak Milli Piyango biletinden aldı.

19 Ocak’ta yapılacak çekiliş için iki adet bilet alan Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu, ‘Ordu’nun Dereleri’nin Ordu’ya şans getirmesi’ dileğinde bulundu. Vali Balkanlıoğlu, kendisine ikramiye çıkması halinde ihtiyacı olanlara dağıtacağını belirterek, “İhtiyacı olan insanlar varken çıkacak bir ikramiye benim elimde durmaz. İkramiye çıkarsa ihtiyacı olanlara veririm” dedi.

VALİ, MİLLİ PİYANGO BİLETİ ALDI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.