İstanbul Emniyeti’nden Gazetecilere Kutlama

İstanbul Emniyeti’nden Gazetecilere Kutlama
İstanbul Emniyet Müdürlüğü, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutlayarak, basın mensuplarının sağlıklı ve başarılı bir yıl geçirmesini diledi.

- İstanbul Emniyet Müdürlüğü, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutlayarak, basın mensuplarının sağlıklı ve başarılı bir yıl geçirmesini diledi.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü nedeniyle bir mesaj yayınladı. Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Kamuoyunu bilgilendirmek adına ilkeli, doğru ve tarafsız şekilde çalışarak halkın haber alma hakkını sağlayan ve toplumun genel talep ve görüşlerini kamuoyuna yansıtma görevini üstlenen değerli medya mensuplarımızın 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutlar, sağlıklı, mutlu ve başarılı bir yıl geçirmelerini dileriz” denildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.