İhtisas Kursiyerinden Minyatür Ve Tezhip Sergisi

İhtisas Kursiyerinden Minyatür Ve Tezhip Sergisi
Bursa'da, BUSMEK minyatür ve tezhip kursiyerlerinden Esma Sakin, 3. kişisel sergisini açtı.

- Bursa'da, BUSMEK minyatür ve tezhip kursiyerlerinden Esma Sakin, 3. kişisel sergisini açtı.

Ördekli Kültür Merkezi’ndeki sergi ilgi gördü. Serginin kurdelesini Bursa Büyükşehir Belediyesi Sosyal İşler Şube Müdürü Şahin Arat kesti. Arat, Sakin’i çalışmalarından dolayı tebrik ederek, “Esma Sakin, BUSMEK’in ihtisas grubunda tezhip ve minyatür branşlarında çalışmalarına devam eden çok değerli kursiyerlerimizden biridir. Çalışmaları her yıl düzenlenen genel sergilerde, yurt dışı ve kişisel sergilerinde sanatseverlerle buluşuyor” dedi.

Eserlerinde Kozahan, Tophane, Irgandı Köprüsü ve Cumalıkızık gibi Bursa’nın tarihi ve tabii güzelliklerini işleyen Sakin, BUSMEK’te aldığı tezhip, yağlı boya ve minyatür eğitimlerinin kendisine önemli faydalar sağladığını söyledi. Sakin, 3. sergisini açmanın mutluluğunu yaşadığını vurguladı. Sakin’in tezhip ve minyatür çalışmalarının yer aldığı 35 eserinden oluşan sergi 17 Ocak Cumartesi gününe kadar açık kalacak.

İHTİSAS KURSİYERİNDEN MİNYATÜR VE TEZHİP SERGİSİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.