Antalya Onlar İçin Seferber Oldu

Antalya Onlar İçin Seferber Oldu
Antalya seferber oldu, her yerde onları arıyorlar.Kemer ilçesinde çıktıkları doğa gezisinde kaybolan 3 turisti arama çalışmaları devam ediyor. Antalya AFAD, jandarma, büyükşehir belediyesi ekipleri il...

Antalya seferber oldu, her yerde onları arıyorlar.

Kemer ilçesinde çıktıkları doğa gezisinde kaybolan 3 turisti arama çalışmaları devam ediyor. Antalya AFAD, jandarma, büyükşehir belediyesi ekipleri ile Isparta ve Afyonkarahisar’dan gelen ekiplerin sürdürdüğü çalışmaya, özel köpekler de eşlik ediyor. En son Cuma günü 112’yi arayarak yardım isteyen turistlerle iletişim tamamen kesilirken, Antalya Vali Yardımcısı Halil Serdar Cevheroğlu şahısları bulana kadar çalışmaların devam edeceğini belirtti. Akşam saatlerinde de arama faaliyetlerini sürdüreceklerini anlatan Cevheroğlu, en kısa sürede bir sonuç almayı umduklarını söyledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.