Gazeteci Mehmet Taş ile görüşen iş adamı Haluk Şerbetçi yaptığı açıklamasında; Ben kahramanmaraşspora başkan olacağım demedim. Ancak çevreden çok yoğun bir baskı geldi. Takıma sahip çıkmak adına bazı taleplerim oldu. O taleplerimin yerine getirilmesi halinde aday olacağımı söyledim. Yapılan görüşmelerde bizlere verilen sözlerin hiç biri şu ana kadar yerine getirilmedi. Bende kamuoyunu bilgilendirmek adına kesinlikle şu saatten sonra aday olmayacağımın bilinmesini istiyorum dedi.
ŞERBETÇİ ADAY DEĞİL
Kahramanmaraşspora Klüp Başkanı olması yönünde üzerinde yoğun baskılar oluşan İş adamı Haluk Şerbetçi, yapılan görüşmeler ve verilen sözlerin şu ana kadar yerine getirilmediği gerekçesiyle Klüp Başkanlığına aday olmayacağını Maraş gündeme açıkladı.
Yorum Yap
Yorumlar (2)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.