Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, Arjantinli kaleci Leo Franco ile yola devam etmeyeceklerini, futbolcuya bu durumun tebliğ edildiğini söyledi.
Polat, yaptığı açıklamada Aykut Erçetin ile iki hafta önce sözleşme yeni lediklerini belirterek, yeni sezonda Aykut, Ufuk ve Emirhan ile yola devam edeceklerini söyledi.
Franco'nun Galatasaray'da kalmasının iki tarafın da hayrına olmayacağını ifade eden Polat, bu durumun Arjantinli kaleciye tebliğ edildiğini açıkladı.