Kahramanmaraşspor’da İzin Bitti

Kırmızı-beyazlı futbolcular OYAK Renaultspor mağlubiyeti sonrası 3 gün izinli olarak memleketlerine gitmişlerdi.

Spor Toto 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden şehrimizin tek profesyonel takımı Kahramanmaraşspor 24 Şubat 2011 Perşembe günü 12 Şubat Stadyumunda Bursa ekibi OYAK Renaultspor’a 1-0 mağlup olmuştu. Galip gelebileceği bir maçtan mağlup ayrılan Kahramanmaraşspor'da takıma Pazartesi gününe kadar izin verildi.

Kahramanmaraşspor 6 Mart 2011 Pazar günü deplasmanda oynayacağı ligin lider takımı Afyonkarahisarspor maçı için hazırlıklara bugün başlayacak. Haber Merkezi

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri