TFF 2. Lig 4. Grup'ta mücadele eden Kahramanmaraşspor'da, kulüp başkanlığına Muhammet Günkut yeniden seçildi. Kulüp tesislerinde gerçekleştirilen olağanüstü kongrede, mali ve faaliyet raporunun okunmasının ardından seçimlere geçildi. Tek liste halinde gerekleştirilen seçimde, Muhammet Günkut yeniden başkanlığa getirildi.
Kahramanmaraşspor yönetimi de yer alan isimler neredeyse tümüyle yenilendi.
Yavuz Kemal Yüzbaşıoğlu, Ali Kapukaya, Fikret Fındık, Ali Hurşitoğlu, Hakan Tekerek, Mehmet Bilgiç, Murat Çakıroğlu, Fatih Köşker, Ökkeş Şerefoğlu, Nedat Türk, Fatma Arat, Faruk Aktemur, Eshabil Karaca ve Mehmet Kişifli'den oluştu.
Başkan Günkut, yaptığı konuşmada, hedeflerinin Kahramanmaraşspor'u hak ettiği yere getirmek olduğunu ifade etti. Yeni yönetimde yeni isimlerinin bulunduğunu kaydeden Günkut, Kahramanmaraş halkından takımına sahip çıkmasını istedi.