Galatasaray Yönetimini İstifaya Çağırdılar

Galatasaray'ın kendi sahasında Manisaspor'a 2-0 yenilmesinin ardından, Sarı-kırmızılı taraftarlar stattan çıkmayarak yönetimi istifaya çağırdı.

Galatasaray taraftarları maçın bitiş düdüğünün ardından stattan çıkmayarak yönetimi protesto etti ve istifaya çağırdı. Yaklaşık yarım saat yönetimi tribünlerde protesto eden taraftarlar daha sonra stadın yanındaki kulüp binasının önünde toplanarak, protestolarını burada da sürdürdü. Yaklaşık bin kadar taraftarın taşkın yapmasını önlemek için çevik kuvvet ekipleri bariyer oluşturdu.

İHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri