Galatasaray taraftarları maçın bitiş düdüğünün ardından stattan çıkmayarak yönetimi protesto etti ve istifaya çağırdı. Yaklaşık yarım saat yönetimi tribünlerde protesto eden taraftarlar daha sonra stadın yanındaki kulüp binasının önünde toplanarak, protestolarını burada da sürdürdü. Yaklaşık bin kadar taraftarın taşkın yapmasını önlemek için çevik kuvvet ekipleri bariyer oluşturdu.
İHA