TFF 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Kahramanmaraşspor'da kulüp as başkanı Fikret Fındık istifa ettiğini açıkladı.
Fındık, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 1 Mayıs'ta kongre yapılacağını ve bu kongre öncesi istifa kararı aldığını bildirdi.
Dilekçesini kulübe gönderdiğini belirten Fındık, önümüzdeki günlerde istifa kararının ayrıntılarını açıklayacağı basın toplantısı düzenleyeceğini kaydetti.
Fındık İstifa Etti
TFF 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Kahramanmaraşspor'da kulüp as başkanı Fikret Fındık istifa ettiğini açıkladı.
Yorum Yap
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.