Elbistan Belediyespor’a Seyircisiz Oynama Cezası

Bal Ligi 5. Grup Takımlarından Elbistan Belediyespor Ve Elazığ Belediyespor Maçında Yaşanan Olaylar Nedeniyle Elbistan Temsilcisine Bir Maç Seyircisiz Oynama Cezası Verildi

KAHRAMANMARAŞ (İHA) - Bölgesel Amatör Lig 5. grup takımlarından Elbistan Belediyespor ile Elazığ Belediyespor maçında yaşanan olaylar nedeniyle Elbistan temsilcisine 1 maç seyircisiz oynama cezası verildi.

Amatör Futbol Disiplin Kurulu Kararlarına göre seyircisiz oynama cezasının yanı sıra, Elbistan Belediyespor futbolcuları Feyzullah Bakır ve Yusuf Karal’a 3 maç resmi müsabakada oynamama cezası geldi. Elbistan Belediyespor Taraftar Grubu Başkanı Öztürk Yıldırım, Amatör Futbol Disiplin Kurulu tarafından verilen seyircisiz oynama cezasını değerlendirerek, seyircisiz oynanacak maçın ardından tüm karşılaşmalarda takımlarını desteklemeye devam edeceklerini ifade etti.

Öte yandan, yılbaşını ailelerinin yanlarında geçirecek olan futbolcuların 2 Ocak Pazar günü saat 10.00’da tesislerde toplanacağı ve ikinci yarı hazırlıklarına başlanacağı belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri