Egemenlik’ten Kupalara Ambargo

2. Bütün branşlarda kupalara ambargo koyan Egemenlik İlköğretim Okulu oldu.

Kahramanmaraş Milli Eğitim Müdürlüğünün 12-13 mart 2011 tarihinde Gazi İlköğretim Okulu Spor Salonunda yapılan Küçükler Santranç Turnuvasında 1.Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu olurken, 2. Bütün branşlarda kupalara ambargo koyan Egemenlik İlköğretim Okulu oldu. 2010-2011 eğitim öğretim yılında birçok branşta birincilik kazanan Egemenlik İlköğretim Okulu İlimizi temsilen  Çorum’da yapılacak olan Yıldızlar Grekoromen Güreş Türkiye Birinciliği ve aydın Kuşadası’nda Danone Küçükler  Futbol Türkiye Şampiyonası ve  Bursa’da yapılacak olan Küçükler Santranç Türkiye Birinciliğinde temsil edecekler.Okul müdürü Ejder Sarı sportif olarak çok başarılı bir öğrenci potansiyeline sahip olduklarının aynı zamanda bu başarıyı öğrencilerin derslerinde de gösterdiklerini söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri