Deplasmanda mücadele ettiği Elazığ Belediyespor’a son dakika golüyle mağlup olan ve lige bir anlamda havlu atan Kahramanmaraş Belediyespor rakibin yasaklı oyuncu oynatması nedeni ile Federasyona gerekli itirazı yaptı. Detaylar yarın gazeteniz Kahramanmaraş’ta Bugün’de. Gökhan Dökücü
Belediye’de Umut Doğdu
Deplasmanlı Amatör Kümede mücadele eden temsilcilerimizden Kahramanmaraş Belediyespor’da yeni bir umut ışığı.
İlk yorum yazan siz olun