Belediye’de Umut Doğdu

Deplasmanlı Amatör Kümede mücadele eden temsilcilerimizden Kahramanmaraş Belediyespor’da yeni bir umut ışığı.

Deplasmanda mücadele ettiği Elazığ Belediyespor’a son dakika golüyle mağlup olan ve lige bir anlamda havlu atan Kahramanmaraş Belediyespor rakibin yasaklı oyuncu oynatması nedeni ile Federasyona gerekli itirazı yaptı. Detaylar yarın gazeteniz Kahramanmaraş’ta Bugün’de.   Gökhan Dökücü

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri