Atletizm’de Ödüller Verildi

Atletizm İl Temsilciliğinin 23 Nisan etkinlikleri çerçevesinde düzenlediği Atletizm yarışmasının ödülleri verildi.

Kahramanmaraş Atletizm İl Temsilciliğinin 23 Nisan etkinlikleri çerçevesinde düzenlediği Atletizm yarışmasının ödülleri verildi.
Yaklaşık 100 sporcunun katıldığı müsabakaların birincilerine ödüllerini Atletizm İl Temsilcisi Arman Özmen verdi.

Konu ile ilgili bir değerlendirme yapan Atletizm İl Temsilcisi Arman Özmen, bu gibi turnuvalar ile atletizmi Kahramanmaraşlı gençlere sevdirdiklerini belirtti. Kahramanmaraş’ın en hızlı atletini seçeceklerini söyleyen Özmen, düzenledikleri turnuvalara Kahramanmaraş halkını davet etti. Ayrıca Özmen, atletizm yarışmalarına sponsor olan Efor Giyim’e ve Gençli Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı’ya teşekkür etti.
Haber Merkezi 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri