Yıldızlar 2.Liginde 16'ya Kalan Takımlar Belli oldu

Malatya, Çankırı ve Eskişehir İllerinde yapılan müsabakalar sonrası ligde ilk 16 ya kalan takımlar belli oldu.

15-17 Nisan 2011 tarihlerinde Malatya, Çankırı ve Eskişehir İllerinde yapılan müsabakalar sonrası gruplarında ilk dört sırayı alarak 2.ligde ilk 16 ya kalan takımlar belli oldu.

2010-2011 SEZONU YILDIZLAR 2.LİGİ (21.04.2011)

1.GÖKSUN GEM: 1.Ligden Geldi.

2.AYDIN GEM: 1.Ligden Geldi.

3.BURSA D.S.İ NİLÜFER SPOR:1.Ligden Geldi.

4.SİVAS GEM: 1.Ligden Geldi.

5.KAHRAMANMARAŞ BELEDİYE SPOR: Malatya Grubu

6.AMASYA GEM: Malatya Grubu

7.ARTVİN YUSUFELİ GEM: Malatya Grubu

8.KARS GEM: Malatya Grubu

9.ÇORUM BELEDİYE SPOR: Çankırı Grubu

10.ANTALYA GEM: Çankırı Grubu

11.MERSİN GEM-TOROSLAR BLD. SPOR: Çankırı Grubu

12.OSMANİYE GEM: Çankırı Grubu

13.İSTANBUL SANCAKTEPE BELEDİYE SPOR: Eskişehir Grubu

14.ESKİŞEHİR GEM: Eskişehir Grubu

15.MUĞLA MİLAS GEM: Eskişehir Grubu

16.ANKARA ULAŞTIRMA SPOR: Eskişehir Grubu

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri