Yıldız Kızlar Kayseri’ye

Kahramanmaraş Belediyespor Yıldız Kızlar Basketbol Takımı Kayseri’de eleme gruplarına katılacak.

Türkiye Basketbol Federasyonu nezdinde Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2010-2011 sezonu Basketbol Yerel Liginde mücadele eden Belediyespor Yıldız Kızlar Basketbol Takımı yaptığı 8 karşılaşmada 8 galibiyet alarak şampiyon oldu. Ligde Maraş Gençlik Spor, Bölge Spor, Kano Yelken Spor takımlarına karşı mücadele eden Belediyespor, lig usulü 2 devrede oynadığı 8 karşılaşmada 521 sayı kazanırken,146 sayı da potasında gördü. Kahramanmaraş Belediyespor Yıldız Kızlar Basketbol Takımı 9-13 Mart tarihleri arasında Kayseri’de yapılacak grup elemelerinde Kahramanmaraş’ı temsil edecek.

Belediyespor Kulüp Başkanı Mustafa Semerci, takımın sporcusundan çalıştırıcısına kadar iyi mücadele ettiğini belirterek, Kayseri’de yapılacak eleme maçlarında basketbol takımının yeni başarılara imza atacağına inandıklarını belirtti.

Haber merkezi

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri