Türkiye Voleybol 3. Ligine yükselen Kahramanmaraş Belediyespor Voleybol Takımı Belediye Başkanı Mustafa Poyraz’ı makamında ziyaret ettiler.
Türkiye Voleybol 3. Ligine yükselen Kahramanmaraş Belediyespor Voleybol Takımı Antrenörleri İsmail Gençoğlan ve Mustafa Atcı ile birlikte Kulüp Başkanı Mustafa Semerci, İkinci Başkanı Sertaç Akkuş ve Belediye Başkan Yardımcısı Cevdet Kabakcı nezaretinde Belediye Başkanı Mustafa Poyraz’ı makamında ziyaret ederek bir üst lige çıkmanın sevincini paylaştılar.
Voleybolcuları başarılarından dolayı kutlayan Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, başarılarının devamını diledi.
Voleybolcular Başkan Poyraz’la birlikte topluca hatıra fotoğrafı çektirdiler.