Trabzonspor'un İstanbul deplasmanında 1-0 geriden gelerek 2-1'lik galibiyete ulaşmasının ardından Bordo-mavili taraftarlar Trabzon Meydanı'nda toplandı. Taraftarların kutlamaları sebebiyle Kahramanmaraş Caddesi bir süre trafiğe kapanırken, taraftarlar galibiyeti kolbastı oynayarak kutladı.
İHA