Telli: ‘Gençlere sahip çıkılmalı’

Telli, takımı ligde tutmak için büyük çaba sarf eden genç futbolcuların sözleşmelerinin fes edilmesine bir anlam veremediğini belirtti.

Kahramanmaraşspor’un eski yöneticilerinden Serkan Telli, Kırmızı- Beyazlı ekipte geçen sezon forma giyen ve takımın ligde kalması için olağanüstü çaba sarf eden futbolculardan sadece iki futbolcunun takımda kaldığını, diğer futbolcuların ise sözleşmelerin fes edildiğini, Kahramanmaraşspor’a sahip çıkarken bu gençlere de sahip çıkılması gerektiğini söyledi.
Paf takımda forma giyerken, eski futbolcuların takımı bırakması ile A takıma yükselen ve profesyonel olarak geçtiğimiz sezon Kahramanmaraşspor’a hizmet veren futbolcuların sözleşmelerinin fes edildiği iddia edildi. Konu ile ilgili bilgiler veren Kahramanmaraş ve Kahramanmaraşspor sevdalısı olduğunu söyleyen Telli, kendi takımları için terlerinin son damlasına kadar mücadele eden, seyircisini ve yöneticisini asla mahcup etmeyen genç yeteneklerin takımda kalmasının daha uygun olacağını, takımı devralan Vizyon Grup’a bu gençlerin çok fayda sağlayacağını ifade etti. Vizyon Grup’un takımı devralmasıyla yok olan umutlarının yeşerdiğini söyleyen Telli, takıma sahip çıktıkları için Vizyon Grup yönetimine teşekkür etti. Vizyon Grup yönetiminin takımı başarıdan başarıya koşturacağına inandığını ifade eden Telli, konu ile ilgili şunları söyledi: “Vizyon Grup bu şehirde kimsenin cesaret edemediği şeyi yaptı ve bu takımı devraldı. Ben inanıyorum ki onlar takımı başarılı bir şekilde yöneteceklerdir. Ancak takımı iyileştirirken bir taraftan da Kahramanmaraşspor’un ve Kahramanmaraş’ın değeri olan kendi futbolcularını takımdan uzaklaştırmak bence yanlış bir konu. Sözleşmelerin fes edildiği iddia edilen gençlerimiz geçtiğimiz sezon maddi bir beklenti içinde bulunmadan bu takımı ayakta tuttular. Takımı ayakta tutmak için yoğun bir çaba sarf eden bu gençlere bu şehrin halkı da sahip çıktı. Çünkü onlar bu şehrin çocukları, bizim evlatlarımız. Bizim evlatlarımızı takımdan uzaklaştırdığınız zaman bu şehrin insanlarının değer verdiği şeye zarar vermiş olunur. Sözleşmeleri fes edilen çocuklarımızı en azından kamp zamanına kadar tutup orada bir deneme yaptıktan sonra değerlendirseler daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Yeni profesyonel olmalarına rağmen bence çocuklarımız çok iyi top oynuyorlar, bu çocukların yanına birkaç tane tecrübeli futbolcu alınsa daha da iyi olurlar. Ben inanıyorum ki Bank Asya 1. ligin kapısını rahatça açarlar. Edindiğim bilgiler arasında Kocaelispor’un Paf takımından futbolcu alacaklarmış, başka bir kulübün Paf takımından sporcu neden alınıyor önce bunu sorgulamak gerekir. Çünkü bizim Paf takımımızda yetişmiş ve profesyonel olmuş elimizde çocuklar var, önceliğin onlara verilmesi gerekir diye düşünüyorum. Bizim çocuklarımız Kahramanmaraşspor’da maddi ve manevi birçok sıkıntı yaşadılar. Bu sıkıntıları kamuoyuna asla yansıtmadılar, birbirleri arasında para toplayıp ihtiyacı olan arkadaşlarına para verdiler, kimseden maddi bir beklenti içerisinde bulunmadılar. Bir önceki sezona baktığımız zaman Kahramanmaraşspor başka illerden gelen futbolcular ile doluydu, bu futbolcular maddi sıkıntı yaşayınca hemen takımdan kaçtılar ve Kahramanmaraşspor’un bir lig gerilemesine neden oldular. Bizim kendi çocuklarımızda onlarla aynı sıkıntıları yaşadılar ancak takımı bırakıp bir yere gitmediler, kötü oynadıklarında iyi oynamak için çaba sarf ettiler, paraları olmadı şehrimiz sağ olsun dediler. Ben bunların göz ardı edilmesine karşıyım, bu çocuklar çok fedakarlık yaptılar, bu fedakarlıklarının da karşılığını mutlaka almaları gerekir. 17 genç futbolcumuz kendi şehrimizin çocukları bizim için Kahramanmaraşspor’u ligde tuttu, bunun karşılığı takımlarına daha fazla hizmet etmeleridir. Vizyon Grup ilk geldiği zamanlarda Kahramanmaraş’ın sporcuna katkı sağlamak istediğini söylemişti, Kahramanmaraş’ın sporuna katkı sağlayacaksa bu çocukların kaderiyle oynamasın ve onları takımda tutsun. Ayrıca geçtiğimiz sezon son oynanan karşılaşmanın ardından futbolcuların paraların bir hafta içerisinde ödeneceği söylenmişti, biz futbolcuların paraların ödendiğine dair hiçbir haber görmedik. Bir diğer bir konu da futbolcuların sözleşmelerini fes ederken futbolculardan noter parası olarak 25’er lira para almışlar, bu durumda bence çok ayıp. Aldığım bir duyuma göre de Kahramanmaraşspor’un alt yapısından futbolcu alıyorlarmış, bu durum tabiî ki sevindirici, bu konudan dolayı Vizyon Grup’u tebrik ediyorum ancak profesyonel olan futbolcularında değerlendirilmesini istiyorum.”

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri