Bank Asya 1. Ligi takımlarından Diyarbakırspor'da taraftarlar, Yeşil-kırmızılı takımın ligde aldığı üst üste kötü sonuçların sorumlusu olarak gördükleri kulüp başkanı Çetin Sümer'i istifaya davet etmek için yürüyüş yapmaya karar verdiler.
Diyarbakırspor Taraftar Derneği'nden yapılan açıklamada, kötü gidişin sorumlusu olarak gösterilen Çetin Sümer'i protesto etmek için Çarşamba günü Diyarbakır'daki Anıt Park'ta toplanılacağı ve kulüp binasına yürüneceği belirtildi.
İHA