58 kg.da Selahattin Kılıçsallayan Avrupa şampiyonu olurken, 100 kg.da Muhammed Enes Bandırma üçüncü, bayanlarda ise 46 kg.da Büşra Kenger Avrupa ikincisi oldular ve göğsümüzü kabarttılar.
Türkiye genelinde tek şampiyon şehrimizden çıkarken, Vali Tanılır makamında kabul ettiği sporculara saat ve altın hediye etti, başarılara diledi.