Altınyumruk Spor Kulübü Başkanı Mehmet Kılınç, yaptığı açıklamada, 8 sporcu ile hazırlandıkları şampiyonadan madalya ile dönmeyi amaçladıklarını söyledi.
Salonlarında vücut geliştirme çalışmaları da yaptıklarını belirten Kılınç, ''Haziran ayında yapılacak olan Vücut Geliştirme Türkiye Şampiyonası'na da katılacağız. İnşallah oradan da madalya ile dönüp, memleketimiz Elbistan'ın ismini duyuracağız'' dedi.AA