Şampiyon Konya

Genç Erkekler Basketbol Grup Şampiyonası dün oynanan Adana- Konya müsabakasıyla sona erdi.

Basketbol Federasyonu Başkanlığının 2011 yılı faaliyet programında yer alan Genç Erkekler Basketbol Grup Şampiyonası dün oynanan Adana- Konya müsabakasıyla sona erdi.

Kahramanmaraş, Adana, Nevşehir, Gaziantep, Mersin, Kayseri, Hatay, Aksaray, Niğde ve Konya’nın katıldığı Genç Erkekler Basketbol Grup Şampiyonası dün oynanan müsabaka ile sona erdi. 30 Mart’ta başlayan müsabakalar görülmeye değer bir şekilde tamamlandı. Final müsabakasında Konya ve Adana karşı karşıya geldi. Çok çekişmeli geçen müsabakayı Konya 66-62 kazandı. Grup’ta şampiyon olan Konya Anadolu Şampiyonaları’na katılmaya hak kazandı.

Haber merkezi

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri