Şampiyon Güreşçi Özdemir'in Ziyareti

Şampiyon Güreşçi Özdemir, Kaymakam Ve Belediye Başkan Vekilini Ziyaret Etti.

Yıldızlar Grekoromen Güreş Türkiye Yarışması'nda 63 kiloda birinci olan Medet Özdemir (16), Elbistan Kaymakamı Metin Maytalman ve Belediye Başkan Vekili Fidan Aksu'yu makamında ziyaret etti.

     Babası Mustafa Özdemir ve antrenörü Yusuf Güler ile Kaymakam Maytalman'ı ziyaretinde Özdemir, daha büyük başarılar için mücadele edeceğini söyledi.

     Elbistanlı bir güreşçinin Türkiye Şampiyonası'nda elde ettiği başarının mutluluk verici olduğunu ifade eden Kaymakam Maytalman, sporcuyu tebrik ederek ödüllendirdi.

     Belediye Başkan Vekili Fidan Aksu da güreşçi Özdemir'i kutlayarak, başarılarının devamını diledi.

     17-20 Mart 2011 tarihlerinde Yozgat'ta düzenlenen Yıldızlar Grekoromen Güreş Türkiye Yarışması'nda birinciliği kazanan Medet Özdemir'in takımı da Türkiye şampiyonu olmuştu. Özdemir'in, 2008, 2009 ve 2010 yıllarında yapılan Türkiye şampiyonlarında da birincilik dereceleri bulunuyor.

AA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri