Salon İnliyor!!!

Kahramanmaraş Gençlik Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 27 Aralık’ta başlayan Genç Erkekler İl Birinciliği ikinci gün maçları yapıldı. Müsabakalara veliler ve öğrenciler yoğun ilgi gösteriyor.

Yoğun ilgi karşısında genç sporcular kazanmak için kıyasıya mücadele ediyor.

 

Turnuvanın ikinci gününde 15.00’da İbrahim Çalık Lisesi- Özel Kahramankent Lisesi ve 17.00’da Erdem Bayazıt Anadolu Lisesi ile Süha Erler Lisesi arasında maçlar yapıldı. Günün ilk maçı olan İbrahim Çalık Lisesi ile Özel Kahramankent mücadelesinde ilk çeyreğe iyi başlayan taraf İ.Ç.L. oldu. Fakat daha sonra Kahramankent Lisesi güzel oyunuyla oyunun kontrolünü eline aldı. Etkili oyununu maç boyunca gösteren Özel Kahramankent Lisesi maçı 96-13 gibi farklı galibiyetle kazandı. Maç boyunca muhteşem desteğiyle takımlarına destek olan İbrahim Çalık Lisesi taraftarları yenilginin ardından da takımlarını alkışlarla karşıladı.  Günün bir diğer karşılaşması olan Süha Erler Lisesi ile Erdem Bayazıt Anadolu Lisesi arasındaki mücadele ise kıran kırana bir mücadeleye sahne oldu. Maç boyunca iki rakipte dengeli bir oyun sergiledi. Ancak Erdem Bayazıt Anadolu Lisesi ikinci yarıdan itibaren maçtaki etkinliğini arttırdı. Oyundan kopmayan Süha Erler Lisesi son çeyrekteki çabalarına rağmen yenilgiye engel olamadı. Maç Erdem Bayazıt Anadolu Lisesi’nin 54-45’lik üstünlüğü ile tamamlandı.

 

İki günde alınan toplu sonuçlar ise şöyle:

 

1-)İbrahim Çalık Lisesi                33

    Süha Erler Lisesi                      59

 

2-)Özel Kahramankent Lisesi      58

     Anadolu Öğretmen Lisesi       37

 

3-)İbrahim Çalık Lisesi                13

    Özel Kahramankent Lisesi       96

 

4-)E. Bayazıt Anadolu Lisei        54

    Süha Erler Lisesi                      45

 

Harun Dağ

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri