Kahramanmaraş Belediyesi’nin kurum çalışanları arasındaki dostluğu pekiştirmek ve motivasyonu arttırmak amacıyla bu yıl ilkini düzenlediği “Müdürlükler Arası Geleneksel Futbol Turnuvası” sona erdi. Turnuvada, bu yıl şampiyonluğu Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nü 3-0 skorla yenen Park Bahçe Müdürlüğü takımı kazandı.
Kahramanmaraş Belediyesi’ne ait Spor Tesislerinde yapılan turnuvaya 4 grup halinde 16 takım katıldı. Final maçı, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ile Park Bahçe Müdürlüğü takımları arasında oynandı. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nü 3-0 yenen Park Bahçe Müdürlüğü takımı turnuvada şampiyon oldu.Geleneksel turnuvada bu yıl İmar Müdürlüğü ile yaptığı maçı 5-1 kazanan Zabıta Müdürlüğü takımı 3’üncü oldu.Turnuvada, Park Bahçe Müdürlüğü ve Basın Yayın Halkla İlişkiler Müdürlüğü takımından Eshabil Kirişçi ve Erhan Dalyan, attıkları 8 golle “Gol Kralı” olmayı başardılar.