Minik Güreşçilerimiz Gururumuz Oldular

Minik Bayanlar Türkiye Güreş Şampiyonası 02-03 Temmuz 2011 tarihlerinde Aydın’da yapıldı.

            Güreş Federasyonu Başkanlığının 2011 yılı faaliyet programında yer alan Minik Bayanlar Türkiye Güreş Şampiyonası 02-03 Temmuz 2011 tarihlerinde Aydın’da yapıldı. Minik Bayan Güreş takımımız büyük bir başarı göstererek 22 takım arasından sıyrılarak Türkiye 2.si oldular.

            Konu ile ilgili bir açıklama yapan Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan KABAKCI “ Minik Bayan güreşçilerimizin göstermiş olduğu başarıdan dolayı kendilerini kutluyorum. Son aylarda erkekler de gösterdiğimiz başarıları bayanlarda da göstermek bizleri ziyadesiyle memnun etmiştir. Kahramanmaraş’ın isminin güreş anıldığı bir ortamda bayan güreşçilerimizin göstermiş olduğu başarı bizim için ilk olmuştur. Ve bundan sonrada bayan güreşinde de İlimizin ilk sıralarda yer alacağından hiç kimsenin kuşku duymamasını isteyerek bizlere bu sevinci yaşattıkları için başta antrenörleri olmak üzere velilerine teşekkür ediyorum dedi.

            Müsabakalar sonucunda oluşan takım sıralaması aşağıdaki şekilde oluşmuştur.

1-İzmir

2-Kahramanmaraş

3-Kırklareli

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri