Kahramanmaraş Belediyesi Yaz Spor Okulunda yetişen ve Belediyespor Yıldız Takımının kaptanlığını yapan Mehmet Yılmaz 24 Ağustosta Malatyada başlayacak olan Bölgesel Milli Takımına katılacak. Bölgesel Milli Takıma davet edilen futbolcu Mehmet Yılmaz yaptığı açıklamadaBeni bu seviyeye getiren yöneticilerimiz ve hocalarımıza sonsuz teşekkür ediyorum. Milli takımda Kahramanmaraş Belediyesporu en iyi şekilde temsil edeceğim. Bundan kimsenin kuşkusu olmasın dedi.
Yaz spor okulunun 7 yıldır Kahramanmaraş'ta hizmet verdiğini belirten Belediye Başkanı Mustafa Poyraz ise, futbolcuları Mehmet Yılmazın Bölgesel Milli Takımı Malatya kampına seçilmesinden dolayı mutlu olduğunu söyledi. Başkan Poyraz, "Kahramanmaraş Belediyesi olarak spora önem vermekteyiz. Geleceğin teminatı çocukları yarınlara sağlıklı hazırlamayı görev olarak biliyoruz. Onun için her yıl geleneksel hale getirdiğimiz Yaz Spor Okulunu futbol, karate, boks, güreş ve basketbol branşlarında yapmaktayız. Belediye olarak üstlendiğimiz bu misyonu devam ettirerek Türk sporuna yeni yetenekler kazandırmaya devam edeceğiz dedi.