Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü Okul Sporları faaliyet programında yer alan Küçükler Voleybol Türkiye Birinciliği müsabakaları 07-11 Haziran 2011 tarihleri arasında Bolu'da yapıldı. İlimizi temsilen katılan Göksun Nevzat Pakdil YİBO Voleybol takımı Küçük Erkeklerde Türkiye Şampiyonu olarak göğsümüzü kabarttı.
Vali Şükrü Kocatepe’yi makamında ziyaret eden Göksun Nevzat Pakdil YİBO Müdürü Feyzullah Mercan bu kupayı kazanmaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade ederek,” Türkiye Küçük Erkekler İlköğretim Okulları arası Voleybol Şampiyonasında ilimize bu kupayı kazandırmaktan ve çok iyi temsil etmekten son derece mutluyuz. Ümid ediyorum ki Okulumuzun ve voleybol takımımızın başarıları önümüzdeki yıllarda da devam edecektir. dedi.
Voleybol takımı kaptanı Cumali Topuz Vali Şükrü Kocatepe ye kazandıkları kupayı takdim etti. Vali Şükrü Kocatepe çok duygulandığını ifade ederek,” Geleceğimiz ve yarınlarımız olan çocuklarımızın böyle güzel başarılar alması bizleri çok mutlu etmektedir. Türkiye Şampiyonu olarak bizleri gururlandıran Göksun Nevzat Pakdil YİBO Voleybol takımını tebrik ederim “dedi. Daha sonra Vali Şükrü Kocatepe Göksun Nevzat Pakdil YİBO Voleybol takımı sporcularına çeşitli hediyeler takdim etti.
MİNİK ŞAMPİYONLAR BAŞKAN HURÇ'U ZİYARET ETTİ
Milli Eğitim Bakanlığı ile Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü tarafından Aroma'nın katkılarıyla organize edilen ve 07-11 Haziran 2011 tarihleri arasında Bolu'da yapılan ''Küçükler Voleybol Türkiye Birinciliğinde'' Türkiye Şampiyonu olan Göksun Nevzat Pakdil Yatılı İlköğretim Bölge Okulu (YİBO) voleybol takımı Göksun Belediye Başkanı Ramazan Hurç'u makamında ziyaret etti.
Minik şampiyonları makamında kabul ederek onlarla bir süre sohbet eden Göksun Belediye Başkanı Hurç, toplu eğitimde fayda olduğunu ve bu başarının da toplu eğitim yuvası olan YİBO'nun bir başarısı olduğunu söyledi.
Bu büyük başarıya imza atan şampiyon öğrencilerin kutladığını belirten Başkan Hurç şöyle konuştu:
''Bu öğrencilerimiz inşallah güzel şeyler vaat edeceklerdir. Aynı başarıyı eğitimde de göstermeleri gerekiyor. Zamanı iyi değerlendirmeleri durumunda her iki alanda da başarılı olacaklarına inanıyorum. Diğer bir husus ta bu çocuklar spor sayesinde sokaktan, kahvehane ortamından uzak kalacaklardır. Bu başarıyı YİBO'nun bir faydası diye düşünüyorum. Çünkü bu çocuklar kendi köylerinde kalmış olsalardı sporla uğraşamayacak belki de topa vurmasını dahi bilmeyeceklerdi. Onun için toplu eğitimde faydalar var. Okulları küçültmenin bir anlamı yok. İnsan olmanın özelliği de toplu yaşam halinde olmasıdır. İnsan birlikte yaşayan ve hareket eden sosyal bir varlıktır. Böylesine büyük bir başarıya imza atan öğrencileri, öğretmenlerini ve idarecilerini tekrar tebrik ediyor başarılar diliyorum.''
Ziyarete, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Balcı, Şube Müdürü Bilal Akoğlu, Okul Müdürü Feyzullah Mercan ve Beden Eğitimi Öğretmeni Seçim Güleç hazır bulundu.
Öğrencilere çeşitli hediyeler veren Başkan Hurç hatıra fotoğrafı da çektirdi.
MİNİK ŞAMPİYONLAR KAYMAKAM YILDIZ'I ZİYARET ETTİ
Milli Eğitim Bakanlığı ile Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü tarafından Aroma'nın katkılarıyla organize edilen ve 07-11 Haziran 2011 tarihleri arasında Bolu'da yapılan
'Küçükler Voleybol Türkiye Birinciliğinde' Türkiye Şampiyonu olan Göksun Nevzat Pakdil Yatılı İlköğretim Bölge Okulu (YİBO) voleybol takımı Göksun Kaymakamı Mehmet Sinan Yıldız'ı makamında ziyaret etti.
Minik şampiyonları makamında kabul ederek onlarla bir süre sohbet eden Kaymakamı Yıldız, öğrencilerin gösterdiği büyük başarıdan dolayı çok mutlu olduğunu söyledi.
Şampiyon öğrencilerle tek tek tanışıp bir süre sohbet eden Yıldız, ''Böylesine büyük bir başarıya imza atarak Kahramanmaraş'ı ve Göksun'u gururlandıran öğrencileri, öğretmenlerini ve idarecilerini tekrar tebrik ediyor başarılar diliyorum'' dedi.
Yıldız, öğrencilere ve Beden Eğitimi Öğretmeni Seçim Güleç'e çeşitli hediyeler verdi.
Şampiyon öğrencilerin ziyaretinde İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Balcı, Şube Müdürü Bilal Akoğlu, Okul Müdürü Feyzullah Mercan ve Beden Eğitimi Öğretmeni Seçim Güleç hazır bulundu.