KMS’ye Yalı Yaramadı 2-1

Temsilcimiz Kahramanmaraşspor, Trabzon’un Yalı ilçesinde Yavuz Selim Stadında karşı karşıya geldiği Yalıspor’a 2-1 kaybetti.

Açık havada ve suni çimde  oynanan mücadelenin ilk yarısında Trabzon Yalıspor’un üstünlüğü vardı. 17.dakikada Nurettin Okay’ın attığı gol ile 1-0 geriye düşen kırmızı beyazlılar kalesinde gördüğü golün etkisini üzerinden çabuk atarak  20.dakikada Cengiz ile skora dengeyi getirdi.1-1. Karşılaşmanın ilk yarısı karşılıklı ataklar ile 1-1 sona erdi. Maçın 2.yarısına hızlı başlayan Akdeniz Aslanları rakip kalede ard arda 3 net pozisyondan yararlanamadı. Oyunu rakip sahaya yıkmaya çalışan temsilcimiz rakibin kontra atakları karşısında pozisyon vermeye başladı. 64.dakikada Onur Berber skoru 2-1’e taşırken, maçın devamında başka gol olmayınca skoru da tayin etmiş oldu. Karşılaşmadan sonra görüşlerini aldığımız Kahramanmaraşspor as başkanı ve futbol şube sorumlusu Fikret Fındık; “Geçtiğimiz hafta evimizde aldığımız mağlubiyet ve transfer konusunda yaşamış olduğumuz kaos ortamından dolayı bu maçı alarak taraftarımızı bir nebze olsun rahatlatmak istiyorduk. Mücadeleye iyi başladık. Kalemizde golü görmemize rağmen çabuk cevap verdik. İkinci yarıya daha iyi başlayan taraftık 5-10 dakikalık bölümde 3 net pozisyondan faydalanamadık. Seyirci baskısı ve rakip takımın sert futbolundan ötürü oyundan biraz yıldık. Kalemizde golü görünce gardımız biraz düştü ve maalesef mağlup olduk. Rakiplerimizin de mağlup olması bizim tesellimiz oldu. Taraftarımızın içi rahat olsun Kahramanmaraşspor düşmeyecektir.” Dedi. Mevlüt ve Yeldar’ın cezaları nedeni ile forma giyemediği mücadelede alınan sonuç sonrası KMTSO başkanı Mehmet Balduk’un vaat ettiği primde önümüzdeki haftalara kaldı. Gökhan Dökücü

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri