Bilindiği gibi, ligin ilk maçında Erzurumspor sahaya çıkmamış ve böylece kırmızı-beyazlı-takım hükmen 3-0 galip gelmişti.
Orta hakemliğini Hasbi Dede’nin yaptığı deplasmanda Sivas 4 Eylül Belediyespor maçına çıkan takımımız, etkili oynamasına rağmen 15. dakikada yediği gfolle yenik duruma düştü, ilk yarıda başka gol olmayınca maç bu skorla bitti. 1-0
İkinci yarıda da ataklarını sürdüren ve pozisyon yakalayan kırmızı - beyazlı takımımız, gol bölgelerinde başarılı olamayınca, maç bu skorla bitecek denilirken, 80. dakikada gelen gol, ile sahadan boynu bükük ayrılmak zorunda kaldı.
Maç da ev sahibi takımın 2-0 lehine sonuçlandı.