Kayserispor tesislerinde çalışmalarına start veren Sarı-kırmızılı ekip, çift idman yaptı. Antrenmanda düz koşu, kısa pas ve kondisyon çalışmaları yapıldı.
Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, Avusturya'da yapılan kamp sürecinin yararlı geçtiğini belirterek, eksiklikler konusunda çalışmaları gerektiğini söyledi. Şota, kamp süreci içerisinde sakatlıkların meydana gelmemesinin kendisini sevindirdiğini dile getirerek, "Takımda her şey iyi gidiyor. Eksikliklere gelince de gereken ne ise yapacağız" dedi.
Santrafor arayışları içerisinde olduklarını kaydeden Şota, bazı futbolcularla görüşmede olduklarını, en kısa sürede de bitireceklerini ifade etti.
İHA