Karakız; ‘Onlar geleceğin yıldızları’

Gençlik Spor İl Müdürlüğünün organize ettiği Yıldızlar Futbol İl Birinciliği mücadeleleri sona erdi.

Milli Eğitim Müdürlüğünün düzenlediği ve Gençlik Spor İl Müdürlüğünün organize ettiği Yıldızlar Futbol İl Birinciliği mücadeleleri sona erdi. Finalde Kahramanmaraş İlköğretim Okulunu tek gol ile yenen Ayşe Gümüşer İlköğretim Okulu bu dalda ilk defa şampiyon oldu. 3.lük 4.lük maçında ise İMKB Doğukent İlköğretim Okulu, Akçakoyunlu İlköğretim Okulunu 3-1 ile geçerek 3.oldu. Başarılı olan takımlar ilimizi grup müsabakalarında temsil edecekler. 

    Turnuva ile ilgili bir açıklama yapan İl Futbol Koordinatörü Cengiz Karakız; “Milli Eğitim Müdürlüğünün düzenlediği ve Gençlik Spor İl Müdürlüğünün organize ettiği Yıldızlar Futbol İl Birinciliği mücadeleleri çok çekişmeli maçlara sahne oldu. Final maçları yapan 4 okulumuzda şampiyonluğu hak etti. Ama kısmet daha çok isteyen ve daha çok mücadele eden Ayşe Gümüşer İlköğretim Okulunu tebrik ediyorum. Çocuklarımızın bu denli azimli ve istekli olması bizi gururlandırıyor. İlköğretim çağında futbolun sevildiğini hele de geleceğimizin temennisi gençlerimizin futbol oynarken eğlendiklerini ve zevk aldıklarını görmek beni ayrıca memnun etti. Ayrıca turnuva boyunca hiçbir oyuncunun kırmızı kart görmemiş olması da sevindirici bir diğer gelişmeydi. Futbolun içinde olan fair play etik davranışları çocuklarımız tarafından fevkalade sergilendi. Turnuvada emeği geçen beden eğitimi öğretmeni ve idareci arkadaşlara hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.”dedi.Bu arada 23 Nisan Çocuk Bayramı futbol şenliği yarı final maçları ise Pazartesi günü Batıpark Çim sahada yapılacak. Ayrıca tüm öğrenciler arasında ödüllü yarışmalar yapılacak.  

Gökhan Dökücü

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri