Haluk Şerbetçi “Başkan” Gibi

Günlerdir tartışılan, yazılan ve konuşulan, ancak müsbet bir netice alınamayan Kahramanmaraşspor başkanlığına büyük bir ihtimalle Haluk Şerbetçi getiriliyor.

Bilindiği üzere, 2 dönemdir başkanlığını Ali Sercan Saraylı’nın yaptığı kırmızı-beyazlı takım, geçen yıl 3. lige düşmüş, azim ve inançla verilen mücadelenin ardından yeniden 2. ligdeki yerini almıştı. Ki yeniden 2. lige çıkmasında maddi-manevi büyük payı-desteği  olan, günlerdir tartışılan isim olarak gündemden düşmeyen işadamı ve siyasetin düzgün ismi Haluk Şerbetçi, takımda yaşanan güven bunalımı ve bu bunalımın aşılması için Kahramanmaraşsapor’a başkan olacak görünüyor.

 

Edinilen bilgilere göre, Vali M.Niyazi Tanılır, Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, işadamları M.Hanefi Öksüz, Abdulkadir Kurtul, Kemal Karaküçük, TSO adına Sermet Çuhadar, Müsiad Başkanı Ali Cilve’den oluşan zirveden çıkan kararın Şerbetçi’nin başkan olması yolunda olduğu…

 

2009-2010 futbol sezonunun başlamasına günler kala, henüz transfer yapılmamışken, Şerbetçi’nin takıma patron olacağı iddiası şehirde moralleri yükseltti, haberi taraftarlara can simidi gibi geldi. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri