Türkiye Güreş Federasyonu’nun Kastamonu’da gerçekleştirdiği 11-13 Yaş Minik Erkekler Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası’nda Kahramanmaraş takım halinde şampiyon oldu.
Kahramanmaraş Belediyespor güreşçilerimizden 59 kg. güreşen Mustafa Adanır ikinci, 42 kiloda Yasir Akdere beşinci, 59 kiloda Furkan Akdere üçüncü ve 35 kiloda Ömer Çomruk beşinci oldular.
Belediye Başkan Yardımcısı Cevdet Kabakcı’yı makamında ziyaret eden güreşçiler takım halinde şampiyon olmanın haklı gururunu yaşadıklarını söylediler. 49 ilden 622 güreşçinin katıldığı müsabakalarda Kahramanmaraş Belediyespor’dan 4 güreşçinin çeşitli dereceler almasından mutlu olduklarını ifade eden Başkan Yardımcısı Kabakcı, güreşçilerden daha büyük başarılar beklediğini ifade etti.