GÖKSUN’DA VOLEYBOL GELİŞİYOR

İl Şampiyonu olarak Göksunumuza büyük bir gurur yaşatan, Göksun Anadolu Öğretmen Lisesi Erkek Voleybol Takımı, 23-27 Şubat tarihleri arasında Gaziantep'te düzenlenen Gençler Voleybol Grup Maçlarında Kahramanmaraş'ı temsil etti.

İl Şampiyonu olarak Göksunumuza büyük bir gurur yaşatan, Göksun Anadolu Öğretmen Lisesi Erkek Voleybol Takımı, 23-27 Şubat tarihleri arasında Gaziantep'te düzenlenen Gençler Voleybol Grup Maçlarında Kahramanmaraş'ı temsil etti.

Elazığ, Malatya, Kahramanmaraş, Şanlıurfa, Diyarbakır, Adıyaman, Sivas ve Kilis olmak üzere toplam sekiz ilin mücadele ettiği turnuvada başarılı bir performans ortaya koyan temsilcimiz, ilk maçında Malatya'ya 3-1'lik skorla mağlup olmasına rağmen, sonrasında Sivas'ı 3-0 ve Elazığ'ı da  3-1 yenerek finale yükseldi.

Finalde daha önce karşılaştığı Malatya'yla eşleşen Göksun Anadolu Öğretmen Lisesi bu maçı    3-1 kaybederek Gençler Voleybol Grup Maçlarını ikinci olarak tamamladı. Oyuncularımız ikincilik kupasını Gaziantep Milli Eğitim Şube Müdürü'nün elinden aldılar.

 Volebolcularımız, alınan bu derece ile 4-8 Mayıs tarihleri arasında Isparta'da yapılacak olan Gençler Voleybol Türkiye Yarı Finallerine katılmaya hak kazandılar.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri