Gökhan Çam’ın Başarısı

Elbistan Savunma Sporları Kulübü Sporcusu Gökhan Çam, 71 kiloda Türkiye üçüncüsü olarak, bir ilke imza attı.

29 Mart-2 Nisan 2011 tarihleri arasında Kocaeli-Gebze'de yapılan Büyükler ve Gençler Muay Thai Türkiye Şampiyonasına katılan, Elbistan Savunma Sporları Kulübü Sporcusu Gökhan Çam, 71 kiloda Türkiye üçüncüsü olarak, bir ilke imza attı.

Elbistanlı sporcu Gökhan Çam, bu başarısı ile önümüzdeki günlerde yapılacak olan Muay Thai Türkiye Süper Liginde mücadele etme ve Milli Takım kampına katılma hakkını elde etti.

Elbistan Gençlik ve Spor Müdürü Hulusi Alagöz, Gökhan Çam'ı başarılarından dolayı kutlayarak, Elbistan'dan ilk milli savunma sporcusu olabilme şansına sahip sporcuya her zaman destek olan ilçe kaymakamına ve İl Gençlik ve Spor Müdürü Ali İhsan Kabakçı'ya teşekkür etti.

Alagöz ayrıca, Savunma Sporları Kulübü Başkanına da teşekkür ederek, Elbistan Kaymakamı Metin Maytalman'ın kulübe malzeme yardımında bulunarak, çok daha iyi sporcuların yetişmesine yardımcı olacağını söyledi.

Elbistan Savunma Sporları Kulüp Başkanı Kadir Köseoğlu ise, Elbistan'dan ilk milli savunma sporcusu olabilme şansına sahip Gökhan Çam'ın başarısında katkıları olan Kaymakam Metin Maytalman ile İl Gençlik ve Spor Müdürü Ali İhsan Kabakcı ve İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Hulusi Alagöz'e teşekkür ederek, başarılarının devamını getirme sözü verdi.

Haber merkezi

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri