‘Genç oyuncular mutlaka kalmalı’

Telli takımın şu anki durumu ve geleceği ile ilgili gazetemiz Kahramanmaraş’ta Bugün’e açıklamalarda bulundu.

Kahramanmaraşspor’un Vizyon Gruba devrinin merakla beklenildiği şu günlerde Kahramanmaraşspor camiasının yakından tanıdığı eski yöneticilerden Serkan Telli takımın şu anki durumu ve geleceği ile ilgili gazetemiz Kahramanmaraş’ta Bugün’e açıklamalarda bulundu.

Takımın Vizyon Gruba devredilmesinin gerekli olduğunu söyleyen Telli, Kahramanmaraşspor’un alt yapısında yetişen ve 2 sezondur takımda yer alan genç oyuncuların ise mutlaka takımda tutulması gerektiğini belirtti. Kendisinin yönetici olduğu dönemde A takıma kazandırılan gençlerin gelecek vaat ettiğini söyleyen Telli; “şehrimizin tek profesyonel takımı olan Kahramanmaraşspor’da uzun yıllardan beri süre gelen kaos, yeni yönetimle son bulabilir. Ben Kahramanmaraşspor sevdalısı bir insanım. Bu takım için her şeyi yaptım. Yeri geldi deplasmanlarda tribünde yer aldık, yeri geldi kulüp yönetiminde. Geçtiğimiz yıllarda yaşanan krizin ardından benimde içinde bulunduğum yönetim alt yapıdaki oyuncuları profesyonel yapmıştı. O sezon genç oyuncuların deneyimsiz olması nedeni ile kümede tutunamamış ve 3.lige düşmüştük. Bu sezon ise Doğan Tehci ve yönetimi transferin önünü açamamış ancak eldeki kadro üstün bir performans örneği göstermiş ve takımımız genç oyunculardan kurulu olmasına rağmen kümede kalmayı başarmıştı. Üstelik oynadığımız hiçbir takıma ezilmedik. Benim gözümde bu oyuncular şampiyon olmuştur. Şu anda kamuoyunda konuşulan bazı şeyler bizimde kulağımıza geliyor ve bunları duyunca çok üzülüyorum. Takımın büyük bir bölümünde revizyona gidileceği ve genç oyuncuların kadroda düşünülmediği söyleniyor. Ben aslında bu söylemlere katılmıyorum.Ferudun Kolat ve ekibi Kahramanmaraşspor’u A.Ş. yaparak bu işten ticari gelir kazanmayı düşünüyor. Günümüz futbolunda alt yapı olmazsa olmaz bir hal almıştır. Bugün dünyanın en iyi takımı olan Barselona’nın bile kadrosunun büyük bölümünü alt yapıdan gelen oyuncuların oluşturduğunu görüyoruz. Hele hele bizim genç oyuncularımızın hemen hemen hepsi Kahramanmaraşlı. Siz başka bir şehirden geleceksiniz, bir takım alacaksınız ve o takımdaki genç yerli oyuncuları göndereceksiniz. Böyle bir şeyin söz konusu dahi olmaması lazım. Taraftarı arkanızda itici güç olarak tutmak istiyorsanız mutlaka gençlere önem vermeniz gerekir. Ben iddia ediyorum takımda bulunan genç oyuncuların büyük bir bölümünü önümüzdeki yıllarda üst liglerde göreceğiz. Onlara sahip çıkarak hem bu şehre, hem bu genç oyunculara hem de takıma büyük kazanımlar getirilebilir. Buradan bir mesajda eski yöneticilere göndermek istiyorum. Bu takım hepimizin. Herkes elini taşın altına koymalı. Alacakların bir bölümünden vazgeçilebilir. Takım çok kritik bir dönemde ve Vizyon Grubun vazgeçeceği konuşuluyor. Unutmasınlar ki bu takım amatöre giderse kimse beş kuruş alamaz.” Dedi.

Gökhan Dökücü

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri