Futbol turnuvası sona erdi

Elbistan Milli Eğitim Müdürlüğü'nün düzenlediği İlköğretim Okulları Arası Minikler Futbol Turnuvası'nda kupayı, Hoca Ahmet Yesevi İlköğretim Okulu kazandı.

Turnuvanın finalinde karşılaştıkları Fatih İlköğretim Okulu'nu mağlup eden Hoca Ahmet Yesevi İlköğretim Okulu, turnuvanın şampiyonu oldu.

Toplam 22 takımın 264 sporcu ile katıldığı turnuvada, 1. Hoca Ahmet Yesevi İlköğretim Okulu, 2. Fatih İlköğretim Okulu, 3. ise AEL İlköğretim Okulu oldu.

Dereceye giren takımlara, Milli Eğitim Müdürü Ramazan Çelik ve Şube Müdürleri kupalarını ve madalyalarını takdim etti. AA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri