Futbol Turnuvası Devam Ediyor

Kahramanmaraş Belediyesi Birimler Arası Futbol Turnuvası tüm hızıyla devam ediyor.

     Kahramanmaraş Belediyesi Birimler Arası Futbol Turnuvası tüm hızıyla devam ediyor.

     Birimler arasında kaynaşmanın sağlanması maksadıyla Kahramanmaraş Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından organize edilen turnuvada  4. Hafta grup maçları oynandı. 21 takımın mücadele ettiği turnuvada maçlar Hanefi Mahçiçek Stadyumunda oynanıyor. Çekişmeli karşılaşmalara ve centilmence davranışlara sahne olan turnuva oldukça renkli geçiyor.

    Birimler Arası Turnuva Kupası, oynanan grup maçlarının ardından çeyrek ve yarı final maçları sonrasında sahibini bulmayı bekliyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri