FATMA ARAT KMS BAŞKANI OLDU

3. lige düşen Kahramanmaraşspor klübü başkanı Muhammet Günkut’un istifasıyla boşalan klüp başkanlığına yönetim içinden Fatma Arat getirildi

Kahramanmaraşspor Yönetim Kurulumuz 26.05.2010 tarihinde toplanarak Yönetim Kurulu Başkanı Muhammed GÜNKUT’un 25.05.2010 tarihli istifa dilekçesinin kabul edilmesine karar vererek, boşalan Yönetim Kurulu Başkanlığına Yönetim Kurulu üyelerimizden Fatma ARAT’ın getirilmesine oy çokluğu karar verilmiştir.

 Kahramanmaraşspor Yönetim Kurulu Başkanı Fatma ARAT ve Yönetim Kurulu konuyla ilgili geniş açıklamaları hafta içerisinde düzenleyecekleri basın toplantısıyla Kahramanmaraş kamuoyu ile paylaşacaklardır.

Yorum Yap
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

Spor Haberleri