Eski yıldızını getiriyor..

Terim'in ısrarla istediği eski G.Saraylı için Al Sadd ile pazarlık sürüyor. Keita büyük olasılıkla kiralanacak...

G.Saray ara transferde bombaları patlatmaya hazırlanıyor. Fatih Terim'in sezon başında da istediği eski Cimbomlu Keita için girişimler sürüyor.
Al Sadd kulübü ile yapılan pazarlıklarda mesafe alınması ve Fildişi Sahilli oyuncunun geri dönmek istemesi de Galatasaray'ın elini güçlendiriyor. Al Sadd'ın gözden çıkardığı Keita için G.Saray 2 milyon dolar bonservis teklif etti. Al Sadd bunu az buluyor. Eğer bonserviste anlaşma olmazsa Keita ocak ayında kiralanacak. Keita'nın yerine alınan Kazım bu boşluğu dolduramadı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri