Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek'e makamında Kazakistan Cumhuriyeti tarafından dünyanın önde gelen devlet adamlarına verilen 'Dostluk Devlet Madalyası' takdim edildi. Törende konuşan Gökçek, Fenerbahçe - Ankaragücü karşılaşması sonrası yaşanan olayların sorulması üzerine, "Bu olaylara çok üzüldüm. Emre, Türk futbolunda çok takdir ettiğim yürekten sevdiğim birisidir. Emre maalesef çok hissi davranıyor. Türk futbolunun altın çocuğuna, bir yıldıza bu hareketler yakışmıyor. Ancak bu konuyu abartmaya gerek yok. Ankaragücü ile Fenerbahçe arasındaki dostluğu ufak bir hadise zedelemeyecektir" şeklinde konuştu.
İHA