Spor toto 3. lig 2. grupta mücadele temsilcimiz Kahramanmaraşspor, Kırklarelispor karşısında 2-1 mağlup olmuştu.
Bu maçta rakibi karşısında iyi performans gösteren ve maç sonrası soyunma odasında ayak parmağında bir zorlanma hisseden orta saha oyuncusu ayağındaki şişlikle Kahramanmaraş’a döndü. Keskin’in sakatlığının ne boyutta olduğu ve Oyak Renaultspor derbisinde forma giyip giyemeyeceği henüz belli değil. Genç futbolcu Emre Keskin sakatlığı hakkında yaptığı açıklamada doktorun kendisine birkaç gün dinlenmesi gerektiğini söyledi.
Keskin; “Doktorum bana şişin büyümemesi için birkaç gün antrenmanlardan uzak kalmamı söyledi. Ben ise biran önce bu sakatlıktan kurtulup antrenmanlara başlamak istiyorum. Kırklareli maçı kazanabileceğimiz bir maçtı. Ama olmadı şanssız bir şekilde mağlup olduk. Kırklareli maçını unutup önümüze bakmak zorundayız. Takım arkadaşlarım Pazartesiden itibaren çalışmalara başladı. Bende sağ ayak serçe parmağımdaki çatlak yüzünden antrenmanlara çıkamıyorum. Perşembe günü kendi evimizde oynayacağımız karşılaşmada mutlaka forma giymek istiyorum.” diyerek taraftarın yüreğine su serpti. Haber Merkezi