Elbistanspor'da İstifa

Elbistanspor Teknik Direktörü Mehmet Açar, hafta sonu oynanan ve Elbistanspor'un 2-0'lık mağlubiyeti ile sonuçlanan Elazığ Belediyespor maçının ardından istifa ettiğini açıkladı.

Mehmet Açar istifasını yönetime sunarken, ''Sezon başından bu yana geçen zamanda yaşanan sıkıntılardan dolayı, istenilen neticeleri alamadığımızdan ve ilk yarı sonunda, puan cetvelinde istediğimiz yerde bulunamadığımızdan kendimi sorumlu tutuyorum. Elbistan halkından özür dileyerek, Elbistanspor Teknik Direktörlüğünden istifa ediyorum'' dedi.Elbistan'dan ayrılan Teknik Direktör Mehmet Açar, Elbistanspor'a başarı dileklerini de iletti. AA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri