Elbistanlı Sporcunun Başarısı

Özdemir, Samagoşef Uluslararası Güreş Turnuvası'nda 63 kilogram yıldızlar kategorisinde birinci oldu.

     Elbistanlı güreşçi Medet Özdemir, 29-30 Nisan 2011'de Rusya'da düzenlenen ve 16 ülkenin katıldığı Samagoşef Uluslararası Güreş Turnuvası'nda 63 kilogram yıldızlar kategorisinde birinci oldu.

     Güreşçi Medet Özdemir'in, 16 ülkenin katıldığı turnuvanın birinci turunda Ukrayna, ikinci turunda Moldova, üçüncü turunda Ermenistan ve final maçında Rus asıllı Ermeni güreşçiyi yenerek birincilik madalyasını ve kupasını Türkiye'ye getirdiği bildirildi.

     Özdemir'in 27 Ağustos 2011'de Macaristan'da düzenlenecek olan dünya kupasında Türkiye'yi temsil edeceği bildirildi.

     Medet Özdemir'in babası Mustafa Özdemir ve Antrenörü Yusuf Güler, genç güreşçinin gelecek vadediğini ve gelecekte daha büyük başarılara imza atacağını ifade etti.

AA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri